Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ-ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ



"ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΘΟΣ"-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ.  




Περίληψη Έργου

Την έλεγαν  Αγγελική Ραζή-Μανωλάκου, κι ήταν σύζυγος του Yυπουργού  οικονομικών Δημήτρη Ραζή.
Κανονικά θα έπρεπε να μακαρίζει την τύχη της, όταν άλλες γυναίκες θα έκαναν σαν τρελές να παντρευτούν έναν Yπουργό και να τους χαρίσει τα πλούτη που είχε εκείνη και μια εντυπωσιακή προσωπική ζωή. Όμως όταν είσαι ένας άνθρωπος απλός  βλέπεις  την ζωή αλλιώς.
Η Αγγελική πάντα είχε ένα όνειρο, να διδάξει στα παιδιά  μαθηματικά, την επιστήμη που με πάρα πολλές δυσκολίες και κόπους σπούδασε. Αυτό ήθελε περισσότερο απ’ όλα, ακόμα κι απ’ τα πλούτη της.
Το πλήρωμα του χρόνου έφθασε και η Αγγελική βρέθηκε διορισμένη καθηγήτρια να διδάσκει σε Λύκειο  μιας μεγάλης κωμόπολης έξω από τη Λάρισα.  Εκεί ήταν γραφτό ν’ ανατραπούν και οι ισορροπίες της ζωής της. Αιτία ένα δεκαοχτάχρονο παλικάρι.
Τον έλεγαν Στέφανο Βραχνό και ήταν γιος του Βασίλη Βραχνού δημάρχου της κωμόπολης. Ένα παιδί δύσκολο, κυκλοθυμικό και ατίθασο, με υπερβολική αγάπη στη μητέρα του που είχε χάσει. Το ενδιαφέρον του για τα μαθήματα ελάχιστο.
Όταν ο Στέφανος και Αγγελική συναντήθηκαν ένα δυνατό πάθος άρχισε να κρυφοκαίει. Ένα πάθος που δεν υπολόγιζε  τίποτα και κανέναν. Η ζωή τους θα γινόταν μια συναρπαστική περιπέτεια έρωτα.
    Και τότε o  Έρωτας και  η Εξουσία θα συγκρούονταν και θα κρινόταν ποια ήταν η πιο ισχυρή. Το πάθος μιας  αγάπης ή μήπως η αδίστακτη εξουσία;
«Επικίνδυνο Πάθος» μια ιστορία που διαβάζοντάς την θα ζήσετε τα  διλήμματα και τις στιγμές αγωνίας που αντιμετώπισαν  η Αγγελική και ο Στέφανος όταν θέλησαν να βαδίσουν στα μονοπάτια της δικής τους ευτυχίας!



Για παραγγελείες του βιβλίου επικοινωνείτε με:


Δυάς Εκδοτική


Μωύσογλου Γιώργος


Σκευοθήκης 1 -Πασαλιμάν-Καστέλα ΤΚ 18335


2155358508 με αστική χρεώση


6947.515.713


facebook Μωύσογλου Γιώργος-Συγγραφέας-Δυάς Εκδοτική


e-mail g.moissoglou@gmail.com


www.dyaspublishing.com.


Αποστολή του βιβλίου μέσω ACS Courier με αντικαταβολή χωρίς επιπλέον έξοδα






* * * *


ΠΑΡΟΥΡΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ: ΤΡΙΤΗ 19/5/2015

Σ' ένα ζεστό οικείο περιβάλλον μεταξύ φίλων και συνεργατών έγινε την Τρίτη 19 Μαΐου 2015 η παρουσίαση του πρώτου μου βιβλίου με τίτλο "Επικίνδυνο Πάθος" που κυκλοφορεί από την Δυάς Εκδοτική. 

Στιγμιότυπα...














* * * * 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ "ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΩΝ"

Σήμερα θα γνωρίσουμε έναν νέο συγγραφέα που κάνει το ντεμπούτο του στη συγγραφή με ένα «δυνατό» βιβλίο όπως έχει χαρακτηριστεί. Έναν άνθρωπο που αψηφά τις δυσκολίες και ακολουθεί τα όνειρά του. Πάμε να ξεκινήσουμε.

E1. Το “Επικίνδυνο Πάθος” είναι το πρώτο σου συγγραφικό έργο. Θα θέλαμε να μας το συστήσεις.

Ν.Φ. Το «Επικίνδυνο Πάθος» είναι μια δυνατή ερωτική ιστορία που πιστεύω ότι κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη μέχρι την τελευταία του σελίδα. Κεντρικοί ήρωες είναι η Αγγελική Ραζή-Μανωλάκου και ο Στέφανος Βραχνός. Δύο άνθρωποι ξεχωριστοί που αν η μοίρα δεν έπαιζε το παιχνίδι της ίσως και να μην συναντούσαν ποτέ ο ένας τον άλλο. Τους αγάπησα και τους δύο σαν χαρακτήρες πάρα πολύ την ώρα που τους δημιουργούσα και γι’ αυτό αξίζει να σας πω λίγα λόγια για τον καθένα ξεκινώντας από την Αγγελική.
Αυτή η γυναίκα είναι πολύ ξεχωριστή. Ζει μια πλουσιοπάροχη ζωή, μια ζωή που άλλες γυναίκες ίσως θα έκαναν το παν για να την αποκτήσουν. Είναι συζυγός του επιτυχημένου οικονομολόγου και Υπουργού Οικονομικών της Ελληνικής κυβέρνησης Δημήτρη Ραζή. Η άνετη ζωή όμως που ζει ως σύζυγος υπουργού δεν την συγκινεί. Το δικό της όνειρο ήταν πάντα να διδάξει την επιστήμη που αγάπησε και σπούδασε, τα μαθηματικά. Παρά τις αντιρρήσεις του άνδρα της το πλήρωμα του χρόνου έρχεται και η Αγγελική βρίσκεται ως διορισμένη καθηγήτρια μαθηματικών στο λύκειο της Αγιάς, μιας κωμόπολης λίγο έξω από την Λάρισα. Σ’ αυτό το μέρος θα ανατραπούν και οι ισορροπίες στην ζωή της. Θα γνωρίσει τον μαθητή της Στέφανο Βραχνό.
Ο Στέφανος είναι μαθητής της τρίτης τάξης του λυκείου. Ένα παιδί δύσκολο που αγαπά υπερβολικά την συγχωρεμένη την μητέρα του. Για να τον κερδίσει κανείς πρέπει να ανακαλύψει τα κουμπιά του. Πατέρας του είναι ο Βασίλης Βραχνός, δήμαρχος της Αγιάς,  και προσωπικός φίλος του Δημήτρη Ραζή συζύγου της Αγγελικής. Εδώ ακριβώς είναι το σημείο που τα πράγματα μπλέκονται αρκετά.
Ο έρωτας που βιώνουν η Αγγελική και ο Στέφανος είναι πάνω από τις δυνάμεις τους, πάνω από κάθε κοινωνική σύμβαση που υπακούει στην σχέση καθηγήτριας – μαθητή. Είναι ένας έρωτας που ταράζει την τοπική  κοινωνία και που σύντομα έρχεται αντιμέτωπος και με την διαφθορά της εξουσίας.
Όλα αυτά συμβαίνουν με φόντο την πόλη της Αγιάς άλλα και την γενέτειρά μου την Λάρισα. Ήδη σας έχω πει αρκετά, τα υπόλοιπα ας τα ανακαλύψουν οι αναγνώστες μέσα στις σελίδες του βιβλίου. 

Ε2. Θα θέλαμε να μάθουμε πως προέκυψε η συγγραφή. Τί ήταν αυτό που σε παρακίνησε στο να μπεις στον κόσμο της συγγραφής;
Ν.Φ. Νομίζω θα συμφωνήσετε με την άποψη μου ότι ζούμε σ’ έναν πολύ σκληρό κόσμο και τώρα με την οικονομική κρίση αυτή η σκληρότητα οξύνθηκε ακόμα περισσότερο. Επειδή ως άνθρωπος έχω περάσει κάποιες δύσκολες καταστάσεις στην ζωή μου, έμαθα να δίνω σημασία σε σπάνιες αξίες για την εποχή μας. Αξίες που αν  προσπαθήσει κανείς να τις εξηγήσει στους ανθρώπους με τον προφορικό λόγο πιθανόν να μην τις καταλάβουν και να τις προσπεράσουν, με τον γραπτό λόγο πάντα κάτι μένει στο μυαλό. Δεν έλεγαν τυχαία οι αρχαίοι την φράση: «Τα γραπτά μένουν». Για σκεφτείτε για παράδειγμα: Πόσοι άνθρωποι γύρω μας στην σημερινή εποχή θα αρνούνταν μια πλούσια και άνετη ζωή για να ακολουθήσουν αυτό που πραγματικά θέλουν και υπαγορεύει η καρδιά τους όπως έκανε η ηρωίδα μου η Αγγελική; Στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης τα παραδείγματα θα ήταν μετρημένα στα δάχτυλα του μισού χεριού γιατί έχουμε ανάγει το χρήμα σε μεγάλη κινητήριο δύναμη για τα πάντα στην ζωή μας.
Επίσης ζούμε σε μία κοινωνία που έχει ακόμα μέσα της πολλά ταμπού και προκαταλήψεις. Φαινόμενα τα οποία τα βλέπω στην κοινωνία μας και όταν νιώθω να με πλησιάζουν καταφεύγω στην συγγραφή για να αμυνθώ. Άρα λοιπόν η συγγραφή προέκυψε στην ζωή μου από την ανάγκη μου να πω στον κόσμο κάποια πράγματα που με τον απλό προφορικό λόγο ίσως να μην τα καταλάβαινε, ενώ δοσμένα μέσα από μια γραπτή ιστορία φιλοδοξώ κάτι να μείνει στο πίσω μέρος του μυαλού. Αυτό δε που με παρακίνησε και με παρακινεί να συνεχίσω να γράφω, είναι το ίδιο το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Ε3. Ο κόσμος της συγγραφής είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Εσύ πως το αντιμετωπίζεις;

Ν.Φ Πρέπει να σας ξεκαθαρίσω ότι για μένα ο συγγραφέας δεν είναι επάγγελμα. Άρα με αυτή την λογική η έννοια της ανταγωνιστικότητας δεν με ενδιαφέρει. Εγώ κατ’ επάγγελμα είμαι οικονομολόγος και από αυτό ζω. Η συγγραφή για μένα είναι ένα χόμπι που με βοηθά να εκφράσω πράγματα και έτσι δεν μ’ ενδιαφέρει τι θα γίνει αν εγώ γράψω ένα βιβλίο σαν συγγραφέας και μετά από ένα μήνα έρθει κάποιος άλλος συγγραφέας μ’ ένα άλλο βιβλίο και κάνει περισσότερες πωλήσεις από το δικό μου.
Όταν γράφω, γράφω απαλλαγμένος από έννοιες όπως η ανταγωνιστικότητα. Γράφω αυτά που θέλω εγώ και μόνο όταν αδειάσει το μυαλό από σκέψεις και η ψυχή από συναισθήματα μπαίνει η λέξη τέλος. Μπορεί να ακούγεται εγωιστικό άλλα όταν γράφω δεν με ενδιαφέρει αν το γραπτό που παράγω θα αρέσει στον κόσμο ή αν θα έχει εμπορικότητα για τον εκδότη που θα αναλάβει να το εκδώσει. Γράφω ελεύθερα, και αυτή η ελευθερία είναι που φέρνει αποτέλεσμα.        

Ε4. Ποια ήταν η αντίδραση του στενού σου περιβάλλοντος όταν ανακοίνωσες ότι θέλεις να γράψεις, να ασχοληθείς με την συγγραφή;

Ν.Φ.Είμαι τυχερός από την άποψη ότι μεγάλωσα και ζω σ’ ένα οικογενειακό περιβάλλον που με στηρίζει σε κάθε μου βήμα. Σαν άνθρωπος τα «θέλω μου» στην ζωή δεν τα αφήνω απλά και μόνο στο επίπεδο ενός εκφρασμένου ονείρου, τα μετατρέπω σε στόχους τους οποίους τους πιστεύω στο εκατό τοις εκατό μέσα μου και εργάζομαι καθημερινά για να τους πραγματοποιήσω. Επειδή οι δικοί μου άνθρωποι με ξέρουν, όταν ανακοίνωσα στην μητέρα μου  ότι γράφω, εκείνη ήξερε ήδη ότι σύντομα θα κρατά ένα βιβλίο δικό μου στα χέρια της. Ήταν σίγουρη ότι αυτή μου η ενέργεια δεν ήταν μία πράξη της στιγμής. Την μέρα που κυκλοφόρησε το «Επικίνδυνο Πάθος» ένας ακόμα στόχος μου κατερρίφθη, πράγμα για το οποίο οι δικοί μου ήταν όλοι σίγουροι από την αρχή.

Ε5. Τι ήταν αυτό που σου έδινε δύναμη καθ’ όλη την διάρκεια της συγγραφής του βιβλίου σου;

 Ν.Φ. Στο ξεκίνημα της συγγραφής ενός βιβλίου έχεις στο μυαλό σου την κεντρική ιδέα, σκόρπιες εικόνες, καταστάσεις και συναισθήματα. Όταν όλα αυτά απλώνονται σιγά-σιγά στο χαρτί και βλέπεις ότι αρχίζει να δημιουργείται ένας κόσμος από πρόσωπα και καταστάσεις που εκφράζουν εσένα που πλάθεις αυτόν τον κόσμο, τότε πρέπει να πάρεις δύναμη από τους ίδιους τους ήρωες που έχεις δημιουργήσει μέσα σ’ αυτόν τον κόσμο και να συνεχίσεις. Δεν είχα το δικαίωμα να αφήσω ανολοκλήρωτο αυτόν τον ανυπέρβλητο και δύσκολο έρωτα της Αγγελικής και του Στέφανου. Πολλές φορές οι δυο τους δεν με άφηναν να πάω για ύπνο το βράδυ αν δεν ολοκλήρωνα κάποια δύσκολη φάση του έρωτά τους. Μου ‘λεγαν: «Εμείς εδώ πονάμε και εσύ θα πας για ύπνο;»
Απαντώντας λοιπόν στο ερώτημά σας, σας λέω ότι την δύναμη που χρειαζόμουν μου την έδωσαν οι ίδιοι μου οι ήρωες, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο. 

Ε6. Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που συνάντησες γράφοντας το βιβλίο;
Ν.Φ.  Την μεγαλύτερη δυσκολία την συνάντησα λίγο πριν γράψω τον επίλογο, όταν έπρεπε να θυσιάσω έναν ήρωα που δεν έφταιξε σε τίποτα και που όσοι διάβασαν το βιβλίο τον αγάπησαν ιδιαίτερα. Επιτρέψτε μου όμως να μην σας πω ποιος είναι. Θα καταλάβετε διαβάζοντας το βιβλίο.

Ε7. Τώρα πια σαν συγγραφέας, έχει αλλάξει καθόλου ο τρόπος που αντιμετωπίζεις ένα βιβλίο όταν το διαβάζεις;
Ν.Φ Ανέκαθεν στη ζωή μου όταν διάβαζα ένα βιβλίο οποιουδήποτε είδους έδειχνα και δείχνω ακόμα ένα σεβασμό απέναντι σ’ αυτό που διαβάζω οτιδήποτε και αν πραγματεύεται. Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι ένα βιβλίο αποτελεί μια σκέψη αυτού που αποφάσισε να το γράψει, γι’ αυτό και δίνω ιδιαίτερη προσοχή όταν διαβάζω. Καμιά φορά όταν διαβάζουμε τις σκέψεις των άλλων ξέρετε, γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι. Όταν τελειώνω ένα βιβλίο δίνω στο εαυτό μου το δικαίωμα να πει: Αυτό που διάβασα μου άρεσε ή δεν μου άρεσε. Δεν του δίνω ποτέ όμως το δικαίωμα να πει: Αυτό το βιβλίο είναι άχρηστο. Όποιος αχρηστεύει ένα βιβλίο έστω και μεταφορικά, αχρηστεύει μια σκέψη, και όταν μια κοινωνία αχρηστεύει σκέψεις σύντομα θα βαδίσει στα τυφλά.

Ε8. Θα θέλαμε να μάθουμε αν υπάρχει κάτι νέο που γράφεις αυτόν τον καιρό. Αν έχεις κάτι στα μελλοντικά σου σχέδια.
Ν.Φ. Ασφαλώς και υπάρχει κάτι νέο στο μυαλό μου. Η εποχή που ζούμε μου δίνει συνεχώς ερεθίσματα για γραπτή δημιουργία. Θεωρώ ότι μετά από 31 χρονιά ζωής ως πολίτης με κινητική αναπηρία ήρθε η ώρα να γράψω κάτι γύρω από αυτό. Το ερωτικό στοιχείο που σ’ αυτές τις περιπτώσεις είναι κινητήριος δύναμη μάλλον θα υπάρχει πάλι, παράλληλα όμως θα αναδεικνύονται και ζητήματα μείζονος σημασίας για τον χώρο της αναπηρίας, αλλά όλα αυτά από την νέα χρονιά ίσως.

Ε9. Νίκο γνωρίζουμε ότι είσαι ένα παιδί με κινητικά προβλήματα και όμως δεν το έχεις βάλει κάτω. Σε επηρέασε καθόλου στον τομέα της συγγραφής;

Ν.Φ. Λίγο - πολύ έχω απαντήσει σ’ αυτήν την ερώτηση. Και μόνο που πήρα την απόφαση να γράψω μια ιστορία που θα αφορά τον κόσμο της αναπηρίας αυτό σημαίνει ότι για μένα παίζει καθαριστικό ρόλο. Επηρεάζει ακόμα και τον τρόπο που γράφω. Η αναπηρία μου είναι αυτή που με ώθησε στην συγγραφή, και γι’ αυτόν  τον τρόπο ζωής έχω να πω πολλά στο νέο μου βιβλίο απέναντι σε μια κοινωνία που κωφεύει.

Ε10. Κλείνοντας θα θέλαμε να στείλεις ένα μήνυμα στους αναγνώστες μας, καθώς και στους νέους συγγραφείς που τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα.

Ν.Φ Θέλω να ζητήσω από τους αναγνώστες σας να βάλουν δυναμικά στην ζωή τους και πάλι το βιβλίο. Όσο και να μην μας αρέσει είναι αλήθεια δυστυχώς ότι το βιβλίο στην εποχή της κρίσης έχει γίνει είδος τρίτης και τέταρτης ανάγκης. Βάλτε στην ζωή σας δυναμικά το βιβλίο για να κρατάμε την σκέψη μας ζωντανή φίλοι μου. Στους νέους συγγραφείς θα πω να μην απογοητεύονται, να θυμούνται ότι πρώτα γράφουμε για τον εαυτό μας, για να αισθανόμαστε εμείς καλά με τον εσωτερικό μας κόσμο. Τώρα αν είναι μοιραίο το γραπτό μας να καταλήξει σε κάποιον εκδότη, αυτό ο χρόνος θα το δείξει. Υπομονή και επιμονή χρειάζεται.

Νίκο να σε ευχαριστήσουμε για τον χρόνο που αφιέρωσες και να σου ευχηθούμε το βιβλίο σου “Επικίνδυνο Πάθος” να είναι καλοτάξιδο. Να είσαι πάντα γεμάτος όνειρα και δημιουργικός, με πολλές επιτυχίες.

Πηγή: http://thematofylakes10.blogspot.gr/













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου